mojeID

W Banku Spółdzielczym w Oleśnicy już możesz używać mojeID – zdalnego potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną. Teraz wygodniej skorzystasz z komercyjnych i publicznych usług online.

 

Informacje ogólne

Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

 
Czym jest mojeID

MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację  danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

MojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 
Możliwości oferowane przez mojeID

  •  Potwierdzenie tożsamości

  • Logowanie do istniejącego konta

  • Autoryzacja operacji

     

Korzyści

  • Łatwiejszy dostęp
    Proste rejestrowanie się i logowanie u dostawców usług.

  • Bezpieczeństwo
    Poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.

  • Użyteczność
    Korzystastanie z większej liczby usług online lub dostępu do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.

  • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne

W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.

Zastosowanie

  • Usługi publiczne
    - Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
    - Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

  • e-Commerce
    - Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
    - Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

  • Energetyka
    - Rejestracja wniosku/formularza
    - Przedłużenie umowy
    - Dostęp do portalu klienta

  • Medycyna
    - Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
    - Zakup leków przez internet

  • Media
    - Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
    - Opłacanie abonamentu

  • Ubezpieczenia
    - Sprzedaż polisy przez internet
    - Odnowienie polisy (Direct)



Załączniki

Regulamin mojeID Profil Zaufany

plik w formacie pdf rozmiar 838.50 KB
wróć do listy
Przeczytaj również

„Kartowe emocje z Grupą BPS” – Startujemy!

W związku ze zbliżającymi się Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Beijing 2022, wspólnie z Visa przygotowaliśmy wyjątkowy konkurs dla klientów indywidualnych korzystających z kart Visa.

 


Okres promocji:
od 15.09 do 31.12.2021 r.
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy klienci indywidualni, którzy już posiadają kartę Visa (debetową lub kredytową) albo zawnioskują o jej wydanie w trakcie trwania promocji.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy:


Nagrodą główną jest samochód z napędem hybrydowym – Toyota Yaris Hybrid.
Ponadto, do wygrania są:

  • 24 smartfony Samsung Galaxy 32A,
  • 25 telewizorów 4K firmy Panasonic,
  • 1 000 gadżetów Visa związanych z igrzyskami olimpijskimi.

Łączna wartość nagród wynosi 200 000 zł.

Regulamin znajduje się na stronie: http://kartoweemocje.pl/

więcej

Szkolenia dla Klientów korzystających z subwencji w ramach Tarczy 1.0.

Terminy szkoleń dla Klientów:

18 maja w godz. 9.00 – 10.30 (dla przedsiębiorców z grupy Mikrofirm)

Link dla uczestnika: https://html.transmisjeonline.pl/673-288-768

Szkolenie poprowadzą: Tomasz Krygier oraz Krzysztof Słomiński – Eksperci PFR Portal PPK


21 maja w godz. 9.00 – 10.30 (dla przedsiębiorców z grupy MŚP)

Link dla uczestnika: https://html.transmisjeonline.pl/416-048-004

Szkolenie poprowadzą: Patryk Wyczółkowski oraz Krzysztof Słomiński – Eksperci PFR Portal PPK

 

Więcej informacji w załącznikach.

więcej

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Niedokonanie zmian ustawień na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.