Zostań naszym Klientem

przenieś rachunek do Banku Spółdzielczego w Oleśnicy



Przekonaj się teraz jak przeniesienie rachunku do naszego Banku jest proste. Wystarczy, że złożysz wniosek/upoważnienie, a resztę formalności zrealizuje za Ciebie nasz Bank, tzn. zgodnie z Twoją dyspozycją:

  • zlecimy zamknięcie Twojego dotychczasowego rachunku,
  • przeniesiemy środki znajdujące się na dotychczasowym rachunku na Twoje konto w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy,
  • przeniesiemy Twoje zlecenia stałe, polecenia zapłaty,
  • poinformujemy o zmianie numeru rachunku Twojego pracodawcę, ZUS, Urząd Skarbowy oraz inne wskazane przez Ciebie instytucje.

Z poważaniem

Zarząd Banku Spółdzielczego w Oleśnicy

Załączniki

Formularz informacyjny - przeniesienie rachunku

plik w formacie pdf rozmiar 668.65 KB

Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego

plik w formacie pdf rozmiar 290.25 KB

Wniosek o przeniesienie rachunku

plik w formacie pdf rozmiar 374.55 KB
wróć do listy
Przeczytaj również

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Niedokonanie zmian ustawień na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.