Komunikaty
Zmiana oprocentowania
Szanowni Klienci
informujemy, że z dniem 01.07.2022r. wprowadza się nową wysokość oprocentowania kredytów odnawialnych w rachunku oszczędnościowo- rozliczeniowym obowiązującą dla nowych Klientów, natomiast dla kredytów odnawialnych w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, których termin przedłużenia na kolejne 12 miesięcy przypada od dnia 01 lipca 2022 roku, zmiana oprocentowania obowiązuje od dnia 01 września 2022 roku.
Aktualna tabela oprocentowania znajduje się https://www.bsolesnica.pl/taryfa-opłat-i-prowizji
więcejSzkolenie – Proces Umorzeń Tarcza 1.0
Szanowni Beneficjenci Subwencji Tarczy 1.0 PFR
informujemy, że PFR planuje transmisję szkoleń na kanale YouTube Polskiego Funduszu Rozwoju w piątek 16 kwietnia:
- godz. 11.00 - szkolenie dotyczące mikrofirm
- godz. 13.00 - szkolenie dotyczące MŚP
Linki zostaną udostępnione przed transmisją: www.youtube.com/c/PolskiFunduszRozwoju
Nagrania transmisji będą dostępne na YouTube do obejrzenia w późniejszym terminie.
PFR również planuje udostępnić Państwu możliwość zapisów na kolejne terminy szkoleń online z procesu Umorzeń Tarczy 1.0.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się ze szkoleniami.
Uważaj z kim rozmawiasz!
Ostrzegamy przed oszustami, którzy próbują podawać się za pracowników Banku lub infolinii Banku BPS S.A. i mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie lub mailowo.
Korzystasz z portali aukcyjnych lub ogłoszeniowych? Przestępcy mogą to wykorzystać, aby wykraść dane Twoich kart płatniczych. Dlatego uważaj na linki podsyłane w wiadomościach SMS, przez komunikatory WhatsApp, Messenger i inne, które zachęcają do podania danych karty płatniczej.
Zachowaj czujność. Oszuści pod pretekstem weryfikacji przelewu, zablokowanego rachunku lub pomocy w inwestycji w kryptowaluty będą próbować nakłonić Cię do podania danych osobowych, danych karty płatniczej, danych niezbędnych do korzystania z bankowości internetowej. Mogą też zachęcać do instalacji dodatkowego oprogramowania, które może kontrolować Twój komputer lub smartfon.
Przede wszystkim pamiętaj o tym, że jeśli masz konto w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy, to pracownik ma już część Twoich danych i nie musi o nie prosić. Oszust tymi danymi nie dysponuje, więc za wszelką cenę będzie starał się nakłonić Ciebie do ich podania.
Pamiętaj:
- Nie klikaj w linki do płatności wysłane w wiadomościach SMS lub przez komunikatory.
- Nie wprowadzaj numeru karty, kodu CVV2 i daty ważności na wyświetlonych formularzach, nawet jeśli wyglądają wiarygodnie (np. jak strona serwisu ogłoszeniowego).
- Pracownik banku nigdy nie prosi o podanie loginu i hasła dostępu do żadnego z serwisów (internetowego, mobilnego).
- Pracownik banku nigdy nie zapyta o numer karty płatniczej i kod CVV/CVC.
- Nie otwieraj podejrzanych linków do stron lub płatności wysłanych w wiadomościach SMS lub przez komunikatory.
- Aplikacje i aktualizacje pobieraj tylko z oficjalnych sklepów Google Play i App Store.
W razie wątpliwości co do wiarygodności dzwoniącego zawsze możesz się rozłączyć i zadzwonić do placówki Banku prowadzącej Twój rachunek (lista numerów na www.bsolesnica.pl), gdzie potwierdzisz tożsamość pracownika lub sprawdzisz, w jakim celu do Ciebie dzwoniono.
Nic cię nie ominie, jeśli to Ty zadzwonisz do Banku, a nie Bank do Ciebie.
więcej