Informacja o zmianach w regulacjach – SMS przy płatności w walucie obcej oraz przelew SORBNET w systemie bankowości elektronicznej.

Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że od miesiąca kwietnia br. w systemie bankowości elektronicznej możliwe będzie wykonanie „szybkiego” przelewu SORBNET obowiązkowego dla przelewów na kwotę co najmniej 1 mln PLN oraz opcjonalnego dla przelewów na niższe kwoty. Zgodnie z godzinami granicznymi realizacja przelewu SORBNET w bankowości elektronicznej możliwa jest w dni robocze do godz. 15.00. Opłata za przelew SORBNET została uwzględniona w Taryfach opłat i prowizji obowiązujących w Banku od dnia 06 kwietnia br.
Ponadto informujemy, że od dnia 19 kwietnia br. wdrażamy funkcjonalność informowania Użytkowników kart płatniczych za pośrednictwem SMS o marży, jaką bank pobiera za transakcje w walucie obcej dokonywane na terenie Unii w stosunku do kursu Europejskiego Banku Centralnego.
Wobec powyższego dostosowano zapisy Regulaminu otwierania i prowadzenia przez Bank Spółdzielczy w Oleśnicy rachunków bankowych w złotych dla osób fizycznych do wymogów wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/518 z dnia 19 marca 2019 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgraniczne w Unii i opłat za przeliczenie waluty.
Pełna treść Regulaminu w nowym brzmieniu dostępna jest do pobrania w załączniku oraz w Placówkach Banku.

z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Oleśnicy



Załączniki

Reg. otwier. i prowadz. rach. bank dla osób fizycznych

plik w formacie pdf rozmiar 909.14 KB
wróć do listy
Przeczytaj również

Szkolenie – Proces Umorzeń Tarcza 1.0

Szanowni Beneficjenci Subwencji Tarczy 1.0 PFR


informujemy, że PFR planuje transmisję szkoleń na kanale YouTube Polskiego Funduszu Rozwoju w piątek 16 kwietnia:

  • godz. 11.00 - szkolenie dotyczące mikrofirm
  • godz. 13.00 - szkolenie dotyczące MŚP

Linki zostaną udostępnione przed transmisją: www.youtube.com/c/PolskiFunduszRozwoju

Nagrania transmisji będą dostępne na YouTube do obejrzenia w późniejszym terminie.

PFR również planuje udostępnić Państwu możliwość zapisów na kolejne terminy szkoleń online z procesu Umorzeń Tarczy 1.0.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się ze szkoleniami.

więcej

Uważaj z kim rozmawiasz!

Ostrzegamy przed oszustami, którzy próbują podawać się za pracowników Banku lub infolinii Banku BPS S.A. i mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie lub mailowo.
Korzystasz z portali aukcyjnych lub ogłoszeniowych? Przestępcy mogą to wykorzystać, aby wykraść dane Twoich kart płatniczych. Dlatego uważaj na linki podsyłane w wiadomościach SMS, przez komunikatory WhatsApp, Messenger i inne, które zachęcają do podania danych karty płatniczej.
Zachowaj czujność. Oszuści pod pretekstem weryfikacji przelewu, zablokowanego rachunku lub pomocy w inwestycji w kryptowaluty będą próbować nakłonić Cię do podania danych osobowych, danych karty płatniczej, danych niezbędnych do korzystania z bankowości internetowej. Mogą też zachęcać do instalacji dodatkowego oprogramowania, które może kontrolować Twój komputer lub smartfon.

Przede wszystkim pamiętaj o tym, że jeśli masz konto w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy, to pracownik ma już część Twoich danych i nie musi o nie prosić. Oszust tymi danymi nie dysponuje, więc za wszelką cenę będzie starał się nakłonić Ciebie do ich podania.

Pamiętaj:

  • Nie klikaj w linki do płatności wysłane w wiadomościach SMS lub przez komunikatory.
  • Nie wprowadzaj numeru karty, kodu CVV2 i daty ważności na wyświetlonych formularzach, nawet jeśli wyglądają wiarygodnie (np. jak strona serwisu ogłoszeniowego).
  • Pracownik banku nigdy nie prosi o podanie loginu i hasła dostępu do żadnego z serwisów (internetowego, mobilnego).
  • Pracownik banku nigdy nie zapyta o numer karty płatniczej i kod CVV/CVC.

W razie wątpliwości co do wiarygodności dzwoniącego zawsze możesz się rozłączyć i zadzwonić do placówki Banku prowadzącej Twój rachunek (lista numerów na www.bsolesnica.pl), gdzie potwierdzisz tożsamość pracownika lub sprawdzisz, w jakim celu do Ciebie dzwoniono.
Nic cię nie ominie, jeśli to Ty zadzwonisz do Banku, a nie Bank do Ciebie.

 

więcej

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Niedokonanie zmian ustawień na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.