Pomagasz dziecku w nauce oszczędzania i planowania własnego budżetu.
Dajesz dziecku wygodne i przyjazne narzędzie do samodzielnego bankowania.
Masz kontrolę nad wydatkami i transakcjami dziecka.
BSGo Kids to korzyści dla
dziecka...
Używa atrakcyjnej apki
BSGo Kids
Łatwo sprawdza stan Portfela, aktywności na rachunku i informacje o karcie. Wybiera 1 z 4 towarzyszy bankowania i ma dostęp do 10 motywów kolorystycznych interfejsu.
Prosi o pieniądze
jednym przyciskiem
Rodzic dostaje powiadomienie w swojej aplikacji. Przelew dociera błyskawicznie.
Bezpieczenie
BLIK-uje
Gdy chce używać BLIK-a, wysyła prośbę o aktywację przez aplikację. Decyzja należy do rodzica.
Łatwo oszczędza
w Skarbonkach
Kilka kliknięć i Skarbonka jest gotowa. Oszczędzanie jest proste, szybkie i przyjemne!
... i dla rodzica:
Monitoruje przez
Panel Rodzica
Zasila konto dziecka, aktywuje BLIK-a, blokuje lub zastrzega kartę.
Wspierasz dziecko
w oszczędzaniu
W każdej chwili może zasilić
skarbonkę dziecka.
Wybiera aplikację
z przyszłością
Po ukończeniu 13 lat dziecko automatycznie przechodzi na BSGo Junior.
Decyduje
o kieszonkowym
W Panelu Rodzica ustala cykl
i wysokość przelewów.


Aby korzystać z konta dla dziecka w aplikacji BSGo Kids, wykonaj z dzieckiem 3 proste kroki:
1
Pobierz i zainstaluj
aplikację BSGo na smartfonie dziecka.
2
Aktywuj i sparuj
aplikację w bankowości internetowej.
3
Nadaj PIN
i wybierz metodę autoryzacji (PIN lub biometria).
Poznaj aplikację BSGo Kids
do obsługi konta dla dziecka do 12 lat


Pobierz i zainstaluj aplikację na telefonie dziecka
Pamiętaj!
-
Nie instaluj aplikacji do konta dla dziecka z nieznanych źródeł!
Pobierz ją tylko ze sklepów Google Play, AppStore i AppGallery. -
Instaluj aktualizacje aplikacji, by zyskać niezbędną ochronę konta dla dziecka.
-
Na bieżąco kontroluj wydatki i stan portfela dziecka.
Najczęściej zadawane pytania na temat aplikacji BSGo Kids i konta dla dziecka do 12 lat:
- logować się za pomocą odcisku palca lub rozpoznawania twarzy
- sprawdzać, ile pieniędzy jest w Twoim Portfelu
- zakładać skarbonki i dopłacać do nich w dowolnym momencie
- wysyłać prośby o przelew pieniędzy do rodzica
- sprawdzić ważne informacje o Twojej Karcie
- otrzymywać powiadomienia push o wpłacie kieszonkowego
- dostęp do aktywności dziecka
- dysponowanie środkami z Portfela
- reakcja na prośby o przelew (powiadomienia push)
- ustawianie kieszonkowego
- zmiana limitów lub blokada karty
Rachunek służy do otrzymywania pieniędzy i dokonywania płatności kartą, np. kieszonkowego od rodziców.
Numer rachunku identyfikuje Twoje konto. Sprawdzaj dokładność cyfr przed podaniem go komuś.
To ostatnie płatności kartą, które są rozliczane i chwilowo blokują środki w Portfelu.
W szczegółach możesz nadać nazwę rachunkowi, skopiować numer i zobaczyć informacje o nim.
Lista ostatnich wpływów i wydatków. Możesz zobaczyć całą historię rachunku.
Dopiero po pełnym rozliczeniu płatności przez bank.
Wybierz „Poproś rodzica o przelew”, wpisz kwotę i tytuł. Rodzic dostanie powiadomienie push.
Pieniądze pojawią się od razu w „Twoje aktywności”, a suma w Portfelu się zwiększy.
Nowoczesny sposób płatności dostępny w Twojej aplikacji mobilnej.
- Powiedz sprzedawcy, że chcesz zapłacić BLIKiem.
- Wygeneruj kod w aplikacji.
- Wpisz kod BLIK na terminalu lub stronie sklepu.
- Potwierdź transakcję w aplikacji (może poprosić o PIN).
- Nigdy nie udostępniaj kodu BLIK innym osobom.
Nigdy nie podawaj kodu BLIK nieznajomym – możesz utracić środki z konta.
W aplikacji: Więcej → Karty. Możesz tam zablokować kartę lub zobaczyć szczegóły.
Wybierz „Utwórz skarbonkę”, nadaj nazwę i kwotę. Rodzic też może coś dorzucić!
Ustal cel i systematycznie odkładaj. Rodzic może dołożyć do Twojej skarbonki.
W dowolnym momencie – wybierz skarbonkę → „Zarządzaj” → „Wypłać ze skarbonki”.
- Możesz zablokować aplikację mobilną w razie zgubienia telefonu.
- Możesz zablokować lub zastrzec kartę płatniczą.
- Możesz zabezpieczyć logowanie PIN-em lub biometrią.
W aplikacji lub serwisie internetowym. W razie potrzeby skontaktuj się z bankiem.
Wymagane jest ponowne sparowanie aplikacji po zalogowaniu w przeglądarce.
Zablokuj aplikację i kartę, skontaktuj się z bankiem lub poproś rodzica o pomoc.
Po ukończeniu 13 lat aplikacja zmieni się w BSGo Junior, z nowym wyglądem i funkcjami.