Skip to main content
  • Karta debetowa Visa Classic

    Karta debetowa Visa Classic

    • Wydanie i wznowienie karty – bez opłat
    • Posiadanie karty – bez opłat1
    • Wypłaty i wpłaty gotówki w bankomatach – bez opłat2
    • Płatności bezgotówkowe w kraju, za granicą i przez internet – bez opłat
    • Płatności mobilne
    • Pakiet ubezpieczeniowy Bezpieczna Karta – bez opłat

    Nowoczesne karty


    Posiadaczom rachunków POL-Konto bank oferuje nowoczesne, wygodne i bezpieczne karty chipowe typu Visa Classic Debetowa i Visa PayWave, które są honorowane w Polsce i na świecie. Ich Posiadacze są objęci dodatkowym, bezpłatnym pakietem ubezpieczeniowym - Bezpieczna Karta.

    Dzięki posiadaniu naszej karty Klient zyskuje:

    • stały i łatwy dostęp do swojej gotówki, dzięki sieci ponad 6000 bezpłatnych bankomatów rozlokowanych na terenie całej Polski
    • możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w kraju i za granicą
    • możliwość dokonywania transakcji w internecie
    • możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomacie
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
    • możliwość dokonywania płatności metodą zbliżeniową (funkcja aktywna dla kart Visa PayWave)

    Jak wyrobić kartę?

    Udaj się do wybranego Oddziału Banku
    Okaż dokument tożsamości oraz dopełnij formalności
    W ciągu 14 dni kartę otrzymasz pocztą

    Zastrzeż kartę


    W przypadku utraty karty należy ją bezzwłocznie zastrzec pod numerem telefonu:
    +48 828 828 828
    Całodobowa
    (Koszt połączenia wg stawki operatora)

     

    1) Pod warunkie dokonania kartą płatności bezgotówkowych za minimum 300,00 PLN w okresie rozliczeniowym
    2) Dotyczy bankomatów zrzeszenia BPS SA, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You

    Pytania i odpowiedzi

    Mam Pol-konto. Czy za kartę płatniczą będę ponosić jakieś koszty?

    Nie, jeśli dokona Pan transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę 300zł w okresie od 25-tego do 24-tego następnego miesiąca.

    Jak zastrzec kartę?

    Stwierdzenie utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem +48 862155050;
    • osobiście w placówce Banku;
    • za pośrednictwem portalu kartowego;
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48828828828.
    Czy mogę płacić kartą w internecie?

    Można płacić kartą w internecie, jednak wcześniej należy zarejestrować się w aplikacji Kartosfera na stronie banku.

    Do konta mam kartę Visa. Czy mogę nią płacić zbliżeniowo?

    Ta karta nie posiada takiej funkcjonalności. Konieczna jest wymiana karty na Visa payWave. Za taką operację bank nie pobiera opłaty.

    Jak mogę zmienić limity do karty?

    Zmiany limitów można dokonać na stronie banku po zalogowaniu do Kartosfery lub w placówce banku.

    Zapomniałem numeru PIN do karty. Co zrobić?

    Należy przyjść do palcówki banku i złożyć wniosek o wygenerowanie nowego numeru PIN.

    Ważność mojej karty dobiega końca. Co mam zrobić, żeby dostać nową?

    Nie trzeba nic robić. Przed upływem okresu ważności, który wynosi 5 lat użytkownik karty otrzyma wznowioną kartę na adres korespondencyjny.

    Infolinia czynna Pon. - Pt.: 8:00-15:00

    • 71 398 00 60 (Koszt połączenia wg stawki operatora)
    • (42) 644 64 44 (poza godzinami i dniami pracy Banku - zastrzeżenia lub odblokowania dostępu do Systemu Bankowości Internetowej)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • (48) 828 828 828 Całodobowa (Koszt połączenia wg stawki operatora)
    • (48) 86 215 50 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Kod BIC Swift: POLUPLPR                                                                                                                                              Znajdziesz nas też tutaj

    © 2024 Bank Spółdzielczy w Oleśnicy. Wszelkie prawa zastrzeżone.