Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Konto osobiste POL-Konto

Najczęściej wybierane
Nowoczesne

    Naszym podstawowym kontem przeznaczonym dla Klientów Indywidualnych jest bezpłatny1 rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy POL-Konto.

    • Otwarcie rachunku – bez opłat
    • Prowadzenie konta – bez opłat1
    • Wpłaty i wypłaty gotówkowe – bez opłat2
    • Wydanie i wznowienie karty debetowej – bez opłat
    • Przelewy krajowe ELIXIR – bez opłat3

    Najczęściej wybierany produkt w naszej ofercie

    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy POL-Konto to wygodny produkt bankowy stwarzający możliwość gromadzenia i wydatkowania środków oraz dokonywania różnorodnych rozliczeń, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.

    Dla posiadaczy POL-Kont dostępny jest szereg usług i produktów, między innymi:

    • limit kredytowy w ROR i łatwy dostęp do innych kredytów
    • korzystne lokowanie środków
    • aplikacja mobilna
    • bankowość internetowa
    • karta płatnicza 
    • przelewy krajowe
    • przelewy zagraniczne
    • szybkie płatności
    • płatności BLIK, przelewy na telefon
    • zlecenia stałe, polecenia zapłaty
    • informacja na telefon lub przez SMS
    • doładowanie telefonu komórkowego

    Dokumenty

    Tabele: 

    pdf Tabela oprocentowania kredytów dla osób fizycznych

    pdf Taryfa opłat i prowizji dla klientów indywidualnych za usługi i czynności bankowe

    pdf Tabela oprocentowania bazowego obow od 01.09.2025 do 21.12.2025

    pdf Tabela oprocentowania bazowego obow od 22.12.2025 do 28.02.2026

    pdf Tabela oprocentowania bazowego obow od 01.03.2026

    Regulaminy:

    pdf Regulamin kredytów gotówkowych 

    pdf Regulamin udzielania kredytów hipotecznych

    pdf Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych obow od 21.11.2025

    pdf Regulamin kredytu odnawialnego

    pdf Regulamin kart kredytowych dla klienta indywidualnego

    pdf Regulamin rachunku oszczędnościowego BS-IKE 

    pdf Regulamin mojeID 

    pdf Regulamin portalu kartowego 

    Zaświadczenia:

    pdf Zaświadczenie o zatrudnieniu i wysokości wynagrodzenia (kredyty hipoteczne)

    pdf Zaświadczenie o zatrudnieniu i wysokości wynagrodzenia (kredyty gotówkowe)

    Oświadczenia:

    pdf Oświadczenie wnioskodawcy o zatrudnieniu i wysokości wynagrodzenia

    Wnioski:

    pdf Wniosek o udzielenie kredytu budowlano-mieszkaniowego

    pdf Wniosek o udzielenie kredytu hipotecznego inwestycyjnego

    pdf Wniosek o udzielenie uniwersalnego kredytu hipotecznego

    pdf Wniosek o udzielenie kredytu gotówkowego

    Inne:

    pdf Kwestionariusz osobisty

    Ubezpieczenie kart:

    pdf Szczegółowe warunki ubezpieczenia

    pdf Informacja o produkcie ubezpieczeniowym - wariant rozszerzony

    pdf Formularz zgłoszenia szkody

    Informacje:

    pdf Ogólne informacje o kredycie budowlano-mieszkaniowym oraz kredycie uniwersalnym hipotecznym

    pdf Ogólne informacje dotyczące umowy kredytu hpotecznego inwestycyjnego

    pdf Informacja o przepisach Rozporządzenia BMR i planie awaryjnym

    Jak otworzyć konto?

    • Udaj się do wybranego oddziału Banku
    • Okaż dokument tożsamości oraz podpisz umowę
    • Twoje konto będzie natychmiast gotowe

    Zastrzeż kartę

    W przypadku utraty karty należy ją bezzwłocznie zastrzec pod numerem telefonu:

    +48 828 828 828

    Całodobowa
    (Koszt połączenia wg stawki operatora)

     

    1) Dla Klientów korzystających z :
    - limitu kredytowego w ROR
    - korzystających z kredytu budowlano-mieszkaniowego (dotyczy umów kredytowych zawartych po dniu 02.12.2019r.) z deklaracją co miesięcznych wpływów na rachunek w kwocie minimum 3.000,00 złotych
    2) W placówkach Banku Spółdzielczego w Oleśnicy
    3) Realizowane w Systemie Bankowości Elektronicznej

    Pytania i odpowiedzi

    Jakie dokumenty są wymagane do otwarcia konta osobistego?

    Osoba występująca o zawarcie Umowy zobowiązana jest do okazania:

    1. dowodu tożsamości lub paszportu;
    2. paszportu zagranicznego z dokumentem uprawniającym do stałego pobytu (np. karta stałego pobytu) w przypadku rezydentów;
    3. paszportu zagranicznego lub innego dokumentu potwierdzającego miejsce zamieszkania poza krajem w przypadku nierezydentów;
    4. tymczasowego dowodu tożsamości, paszportu lub legitymacji szkolnej w przypadku osoby małoletniej.  

    Co należy zrobić, żeby przenieść do Banku Spółdzielczego konto z innego banku?

    Po otwarciu konta w Banku Spółdzielczym należy wypełnić wniosek o przeniesienie rachunku oraz usług płatniczych i udzielić bankowi pełnomocnictwa do reprezentowania Klienta podczas wykonywania czynności związanych z przeniesieniem rachunku, resztę załatwimy za Ciebie.

    Czy to ja muszę powiadomić pracodawcę na jakie konto ma mi przelewać wynagrodzenie, czy może to za mnie zrobić bank?

    Istnieje możliwość wysłania przez bank dyspozycji przekazywania środków na rachunek.

    W jaki sposób mogę sprawdzać stan mojego konta?

    Jest możliwość powiadamiania SMS-em o każdej zmianie salda lub o stanie rachunku o określonej godzinie. Bank udziela również informacji telefonicznej po wcześniejszym ustaleniu hasła.

    Czy do wspólnego konta można kogoś upoważnić?

    Można upoważnić max. dwie dowolne (nie muszą być spokrewnione) osoby.

    Czy za wypłatę gotówki w kasie banku będę ponosić jakieś opłaty?

    Od wpłat i wypłat z rachunków osobistych bank nie pobiera opłat.

    Czy mogę zmienić numer telefonu do usługi SMS?

    Tak. Należy zgłosić w banku taką zmianę.

    Napisz do nas

    Infolinia czynna Pon. - Pt.: 8:00-15:00

    • 71 398 00 60 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • (48) 828 828 828 Całodobowa (Koszt połączenia wg stawki operatora)
    • (48) 86 215 50 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)